9 Ağustos 2012 Perşembe

Herşey bambaşka olsun dilerdim...

Gökyüzüne çıkıp mutluluk serpmek isterdim yeryüzüne.Yağmur gibi yağmak isterdim.Islatmak sokakları, şehirleri, dünyayı.. Gerisinde bir leylak kokusu bırakmak... Huzurun sıcaklığıyla ısıtmak, aşkın hoşluğunu dokundurmak, sevincin heyecanıyla beslemek isterdim...

 İnsanın sadece insan olmasından öte bir etiket koymazdım kimsenin üzerine.Ayırt etmezdim güzeli çirkinden yahut zengini fakirden... Farklı olmalıydı bu sefer , farksız olması gerekirdi insanın insandan..

2 yorum:

  1. umutlarımız çok, hayata dair beklentiler... bambaşka... üzerimize mutluluk serpilse gök yüzünden, yağmurlar arkalarında leylak kokusu bıraksa dediğin gibi...
    yazılarını çok beğenerek takip ediyorum:) yenilerini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :) elimden geldiğince...

    YanıtlaSil